.st0{fill:#FFFFFF;}

Waarom vervelende banner ads werken 

Door  CopyHop Team

Geheimpje:

Zelfs wanneer je verkooptekst is geschreven door Gary Bencivenga (‘s werelds best betaalde copywriter), dan alsnog ben je er niet.

Om een product/dienst succesvol te promoten heb je ook verkeer nodig.

Want als niemand jouw verkooptekst ziet, dan is er natuurlijk niemand die koopt.

Oftewel:

Waarom vervelende banner ads werken

Je wil jouw verkooptekst onder de aandacht brengen.

En omdat we aan 4 a 10 duizend advertenties per dag worden blootgesteld, is het steeds lastiger om iemand zijn aandacht te trekken.

Het gevolg?

More...

Advertenties worden steeds extremer...

Dit verklaard waarom er zoveel “vervelende banner ads” zijn.

Het stomme is:

Deze “vervelende banner ads” werken.

Ze verkopen de klik (en dus niet je product/service).

Ze maken je nieuwsgierig, en soms maken ze het onmogelijk om niet te klikken.

Je kan er voor of tegen zijn.

Je kan zeggen dat zulk soort ads verboden moeten worden.

Je kan klagen en zeggen dat de wereld kapot gaat door dit soort praktijken.

Maar aan het eind van de dag zijn het deze “vervelende banner ads” die werken...

Een soortgelijk iets vindt plaats in de wereld van E-mailmarketing.

Veel ondernemers zijn er op tegen om dagelijks te E-mailen.

Ze vinden het irritant.

Ze vinden het vervelend.

Ze denken dat ze hun lijst lastig vallen.

Maar aan het eind van de dag zijn het deze “dagelijkse E-mails” die werken.

Als jij bereid bent om dagelijkse E-mails een kans te geven, plan dan een gratis adviesgesprek in via:

https://copyhop.nl/gratis-adviesgesprek/

Ik zie je daar,

Thijmen de Jong

CopyHop Team

Wij ondersteunen ondernemingen door toegang te geven tot de markt, communities en content marketing expertise. Missie: Samen bouwen we een gezonde, veilige en toekomstbestendige samenleving. Doe je mee? Neem contact op of bekijk de vacatures.


Mogelijk ook interessant:

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>