.st0{fill:#FFFFFF;}

Het Inspirerende Verhaal Van Sam Walton Voor Bloggers 

Door  CopyHop Team

Laten we er niet omheen draaien:

Wanneer je begint met bloggen dan krijg je commentaar.

En omdat je in het begin nog geen blog pro bent, is het commentaar 9 van 10 keer slecht.

Hoe ga je om met dit commentaar?

En wat heeft Sam Walton hier in hemelsnaam mee te maken?

Je ontdekt het in dit waardevolle artikel.

Laten we gelijk beginnen…

Het Verhaal Van Sam Walton Voor Bloggers

More...

Wie Is Sam Walton?

Sam Walton was het meesterbrein achter het Walmart imperium. Waarom was? Sam is inmiddels overleden, maar zijn naam is nog sprinlevend.

Hij werd meerdere keren bekroond tot de rijkste man van Amerika.

Helaas was deze bekroning niet terecht.

Desalniettemin verdiende hij zeker een plekje in de top 20 rijkste Amerikanen.

Toen Sam aan zijn retail carrière begon werkte hij bij de “JC Penney Store”. Dit is dezelfde winkel waar Blake destijds werkte. En nadat Blake zag hoe Sam te werk ging zei hij:

“Walton, I’d fire you if you weren’t such a good salesman. Maybe you’re just not cut out for retail.”

Oftewel:

Blake dacht dat Sam Walton niet geschikt was voor retail.

Maar dat dacht Blake mooi verkeerd. Want na jarenlang keikard werkte creëerde Sam Walmart. Het begon klein, maar het groeide al snel uit tot een ware retailbrand.

En dat niet alleen:

Sam toverde Walmart om in de meest succesvolle retailbrand.

Zoals je zelf ziet:

Blake zijn opmerking miste zijn doel.

En dit is waarom je niet teveel naar andere mensen moet luisteren

Stel je voor dat Sam hem op zijn blauwe ogen geloofde, wat dan?

Ook jij als blogger krijgt (vroeg of laat) veel commentaar.

De vraag is dus:

Wat doe je op de momenten dat je commentaar krijgt?

Het antwoord is simpel:

Je bedankt degene. Je glimlacht. En ondertussen ga je rustig verder.

Het is namelijk precies zoals Robert Downey Jr. het zegt:

“Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”

Geef dus niet te snel op wanneer je kritiek krijgt, maar ga door. En vroeg of laat zul je zien dat de mensen die je kritiek jou bewonderen.

CopyHop Team

Wij ondersteunen ondernemingen door toegang te geven tot de markt, communities en content marketing expertise. Missie: Samen bouwen we een gezonde, veilige en toekomstbestendige samenleving. Doe je mee? Neem contact op of bekijk de vacatures.


Mogelijk ook interessant:

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>