.st0{fill:#FFFFFF;}

Copywriter Breda: 7 Tips Om Snel Een Goede Copywriter Te Vinden 

Door  CopyHop Team

Je boft:

In deze "copywriter Breda" gids ontdek je 7 simpele tips om snel een goede copywriter te vinden.

Vooral tip #3 is belangrijk voor jou.

Copywriter Breda

More...

#1: Begrijp Wat Je ECHT Nodig Hebt

Ooit een reclame van Interpolis gezien?

Zoja, dan weet je vast wel dat dit het slogan van Interpolis is:

Interpolis, glashelder.


En in dit slogan schuilt een belangrijk geheim om de beste copywriter in Breda te vinden. Je wilt namelijk glashelder weten wat je ECHT nodig hebt.

Er zijn namelijk ontzettend veel copywriters die zich specialiseren in één taak.

En als jij de verkeerde specialist aanneemt...

"Dan Is Het Net Alsof Jij Jouw Badkamer Laat Renoveren Door Een Tuinman..."

En geloof mij, dit is een recept voor chaos;).

Oftewel:

Voordat je verder gaat, neem even een paar minuten de tijd.

Schrijf op wat je echt nodig hebt.

  • Heb je bijvoorbeeld alleen een verkooptekst nodig?
  • Heb je een e-mail sequence nodig?
  • Heb je tekst nodig voor een advertentie?
  • Heb je artikelen voor je website nodig?
  • Of heb je een combinatie van de bovenstaande dingen nodig?

Denk hier even over na en schrijf het op. En als je dit hebt gedaan dan is het tijd voor:

#2: Laat Je Kind Niet Opereren Door Een Prutser

Het is niet leuk. Maar stel dat jouw kind diabetes heeft. En stel dat hij zijn voet moet laten amputeren. Zou jij hem in dit geval laten opereren door een prutser?

Nee, natuurlijk niet!

Sorry als het bovenstaande voorbeeld te extreem voor je is.

Echter, dit is exact wat er op dagelijkse basis gebeurt in het bedrijfsleven.

Als ondernemer heb jij een kind (je bedrijf). En als je kind op dit moment ziek is (je draait te weinig omzet), dan moet je een professional inschakelen die jouw kind opereert (winstgevend maakt).

En dit is een van de redenen waarom veel ondernemers op zoek gaan naar copywriters.

Maar tijdens deze zoektocht maken ze…

Een GIGANTISCH GROTE FOUT!

Veel ondernemers kijken namelijk alleen naar wat een copywriter kost. Dit is niet handig.

Je MOET je namelijk focussen op wat een copywriter jou oplevert.

In de onderstaande artikelen geef ik je een voorbeeld waarin dit principe duidelijk wordt:

Waar het simpelweg op neer komt:

De verkoopteksten zijn een essentieel onderdeel van jouw onderneming.

Het is dus noodzakelijk dat je hier een expert voor in schakelt.

En let op: Vaak geldt...

Goedkoop is duurkoop."

Boerenwijsheid

#3: Klik Op De “Terug Knop” Wanneer Jij Je Op Een Vacaturesite Bevindt

Oké. Je zoekt via Google naar “copywriter Breda”, en wat vind je?

Juist. De vacaturesites schieten als paddenstoelen uit de grond.

Nou heb ik niets tegen paddenstoelen, alhoewel:

Klein geheimpje:

Vroeger vond ik champignons “vies”. Ik weigerde ze te eten. Het had iets met de structuur te maken. En het idee dat champignons onder stront groeien. Bah!

Nu. Jaren later:

Ik Ben Gek Op Champignons... 

Minstens 2 keer per maand eet ik zelfgemaakte champignonsoep. En daarnaast is het een ingrediënt van mijn dagelijkse groene shake.

Maar goed, ik begin af te dwalen:

Hoewel ik tegenwoordig niet meer vies ben van champignons, ik ben nog wel vies van vacaturesites. Simpelweg omdat je op dit soort sites geen goede copywriters vindt.

Kijk:

Vacaturesites hebben een immens groot marketingbudget. En dit is waarom je veel van deze sites in de top 10 van Google ziet staan. Hiermee wordt de indruk gewekt dat deze sites vol staan met talentvolle copywriters. Echter, het tegendeel is waar. En dit is waarom:

Goede copywriters hebben een wachtlijst. Hun werk spreekt voor zich. Er wordt over hen gesproken in de wandelgangen. En de laatste plek waar ze werk zoeken is op vacaturesites (hier krijgen ze namelijk minder inkomsten en tegelijkertijd zijn de cliënten onbekend, en goede copywriters vinden het fijn om te weten met wat voor cliënt ze samenwerken).

Lang verhaal kort:

Vermijd vacaturesites, en dan nog iets:

#4: Stop Met Googelen Naar “Copywriter Breda”

Ik hou van Breda, maar ik hou meer van jou zo goed mogelijk helpen.

En dat is waarom ik dit advies met je wil delen:

Stop met het Googelen naar “copywriter Breda”.

Waarom?

Nou kijk:

Goede copywriters zijn schaars. Een copywriter die consistent winstgevende woorden schrijft, die heeft een wachtlijst aan HONGERIGE cliënten.

Het is dus zonde om je alleen tot Breda te beperken. Beter zoek je naar een goede copywriter door heel Nederland.

Dit Geeft Jou Meer Kans Op Succes!

Misschien ben je trots op je stad. En dat begrijp ik. Breda is ook een hele mooie en gezellige stad. Maar als jij een onderneming (en een familie) hebt, en je wil deze onderneming laten groeien door middel van goede copywriting. Dan is het noodzakelijk om verder te zoeken.

Vraag bijvoorbeeld een GRATIS proefopdracht bij mij aan:

Of praat met de ondernemers in je sociale kringen. Dan doel ik op de contacten waarvan je weet dat ze succes hebben gehad met een soortgelijk iets. Misschien dat zij nog een draadje hebben lopen met een goede copywriter die jou kan helpen.

Heb je een goede copywriter gevonden? Ga dan verder met:

#5: Het Koffiefilter Principe Om Goede Copywriters Te Filteren

Iedere student die extra biergeld nodig heeft kan zichzelf tot copywriter bekronen. En sommige van deze pilskoningen zijn slimmer dan je denkt. Zo vragen ze een hoog tarief omdat ze weten dat dit vaak (onbewust) wordt gelinkt aan goede kwaliteit.

Hoe voorkom je dat je met dit soort clowns te maken krijgt?

Hiervoor wil je het koffiefilter principe gebruiken.

Wat is het koffiefilter principe?

Ten eerste is het een grappige naam voor een bijzonder simpel principe.

Ten tweede is het een metafoor. Kijk: Een koffiefilter zorgt ervoor dat alle troep uit de koffie wordt gefilterd. En hierdoor kun jij genieten van een lekkere warme kop koffie.

In de wereld van copywriting moet je hetzelfde doen:

Je MOET Een Filter Creëren Die Alle Troep Filtert 

En hierdoor kun jij genieten van een copywriter die het beste met jou (en je bedrijf) voor heeft.

De vraag is natuurlijk:

Hoe creëer je een (troep) filter in de wereld van copywriting?

Er zijn 4 vragen waarmee je dit snel en eenvoudig bereikt, hier zijn ze:

  1. Wat zijn je ervaringen?
  2. Heb ik recht op revisies?
  3. Wat is het prijskaartje?
  4. Wat is de deadline?

Deze vragen wil je stellen voordat je een samenwerking aangaat met een copywriter. Voel je vrij om deze lijst uit te breiden met vragen die voor jou belangrijk zijn. Maar zorg op zijn minst dat je de bovenstaande 4 vragen stelt voordat je een opdracht uit handen geeft. En dan nog iets:

#6: Profiteer Op Zijn Nederlands

Laten we er niet omheen draaien:

Het is aannemen van een copywriter brengt het nodige risico met zich mee.

En de hamvraag is: Wil jij dit risico echt nemen?

Wat als ik je vertel dat er een vrijblijvende manier is om te ontdekken of een copywriter ECHT goed is? Zou je willen weten wat deze manier is?

Wat? Je zegt dat je wil weten hoe je dit doet?

Mooi.

Het is eigenlijk heel simpel:

Omdat ik zo geloof in mijn vaardigheden als copywriter wil ik tijdelijk iets geks doen: Je kan nu een GRATIS proefopdracht plaatsen om te ontdekken of ik ECHT goed ben. Veel van mijn cliënten vinden van wel, en dit is waarom ik bereidt om “onbetaald” te werken.

Klik simpelweg op de onderstaande link als je interesse hebt:

#7: Lees Dit Boek Wanneer Jij Je Onderneming ÉCHT Wil Laten Groeien

  • Je weet nu wat je echt nodig hebt (tip #1).
  • Je weet nu dat je je moet focussen op wat een copywriter jou oplevert (tip #2).
  • Je weet nu dat je geen goede copywriters vindt op vacaturesites (tip #3).
  • Je weet nu dat je je niet wil beperken tot Breda (tip #4).
  • Je weet nu hoe je de goede copywriters er tussen uit filtert (tip #5).
  • En je weet nu dat je op deze site een GRATIS proefopdracht kan plaatsen (tip #6).

Oftewel:

Je weet nu exact hoe je zo snel mogelijk een goede copywriter (in Breda) vindt. En ik wil nog een stap verder gaan. Dit omdat ik om je geef en je zo goed mogelijk wil helpen.

Waar Ik Het Over Heb?

Leuk dat je het vraagt;). Ik heb het over iets waar vrijwel niemand over spreekt. En desondanks is dit iets wat jouw bedrijf exponentieel kan laten groeien.

Ik heb het over “vrienden maken”.

Kijk:

Jij weet nu hoe je een goede copywriter vindt. En je weet ook dat goede copywriters schaars zijn. Je doet er dus slim aan om een band op te bouwen.

Dit zodat hij tijd vrij maakt wanneer jij een opdracht hebt. Beeld je eens in hoeveel waarde dit heeft voor jouw bedrijf. Jouw concurrenten zijn constant opzoek naar goede copywriters, en ze moeten constant wachten totdat een goede copywriter een gaatje vrij heeft. Maar jij niet. Jij hebt een goede copywriter te vriend, en je krijgt hierdoor voorrang.

Hoe je dit doet?

Simpel. Lees het boek “How To Win Friends & Influence People” van Dale Carnegie. Hierin ontdek je alles wat je moet weten om een goede copywriter te vriend te houden.

En nogmaals:

Als je een GRATIS proefopdracht wil plaatsen, klik op de onderstaande blauwe link:

CopyHop Team

Wij ondersteunen ondernemingen door toegang te geven tot de markt, communities en content marketing expertise. Missie: Samen bouwen we een gezonde, veilige en toekomstbestendige samenleving. Doe je mee? Neem contact op of bekijk de vacatures.


Mogelijk ook interessant:

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>