Het is een lastige vraag:
Moet je het bloggen wel of niet uitbesteden?
De waarheid is:
Bij veel ondernemers die het bloggen uitbesteden gaat het mis.
Om te voorkomen dat jij een fout maakt, deel ik hier 3 inzichten.
Ik stel voor dat we gelijk beginnen...

More...
#1: Waarom Veel Ondernemers Het Bloggen Uitbesteden
Misschien wist je het nog niet, maar veel artikelen worden door ghostbloggers geschreven.
En dit beantwoord gelijk de prangende vraag:
“Is bloggen uitbesteden normaal?”
Ja, het is normaal.
En - in tegenstelling tot wat veel mensen denken - het komt steeds vaker voor.
En geen paniek:

"Ik Begrijp Het Als Je Twijfelt... En Niet Zeker Weet Of Het Slim Is Om Het Bloggen Uit Te Besteden..."
Wellicht zit het je niet helemaal lekker. Of je maakt je zorgen over de kwaliteit.
Voor nu is het belangrijk om het volgende te weten:
En wat betreft de kwaliteit? Ook hier hoef jij je geen zorgen over te maken.
Tenminste, niet als je dit blogartikel van begin tot einde leest.
Ik stel voor dat we gelijk verder gaan met:
#2: Bloggen Uitbesteden: De Voor- En Nadelen
Ik weet het. Er zijn ontzettend veel websites die het uitbesteden van bloggen de hemel in prijzen. En vervolgens verwijzen ze je door naar hun eigen diensten/abonnementen.
Allemaal heel leuk en aardig, maar niet reëel.
Ook ik promoot mijn diensten/abonnementen via deze website.
Maar in mijn ogen zijn lange termijn relaties (gebaseerd op eerlijkheid) beter dan korte termijn relaties.

En dit is waarom ik je in de artikel vertel wie het bloggen beter niet kan uitbesteden.
Er zijn namelijk een aantal verborgen nadelen:
Betekend Dit Dat Het NIET Slim Is Om Het Bloggen Uit Te Besteden?
Nee. Dit zijn enkel dingen om rekening mee te houden.
Er zijn ook veel voordelen te bedenken.
Voordelen zoals:
De lijst met voordelen is oneindig. Maar aangezien jouw tijd waardevol is, en omdat ik vandaag nog naar de bioscoop wil met mijn vriendin, is het voor nu goed genoeg. Tijd voor:
#3: De Waarheid Over Hangmatten En Mierzoete Cocktails
Mocht je het nog niet weten:
Ik ben gek op marketing.
In het specifiek:
Copywriting.
Het is fantastisch om te zien hoe woorden een idee tot leven brengen.
Precies dit gebeurde toen Tim Ferris zijn boek “The 4-Hour Workweek” publiceerde. Hij verpakte een oud idee (uitbesteden) in een “sexy jasje” (een werkweek van 4 uur).

En hoewel dit boek razend populair is, er is alleen 1 klein probleem:
Dit boek bracht de volgende mythe tot stand:
Uitbesteden = Niks Doen
Dit zijn niet Tim zijn woorden, maar dit is hoe zijn boodschap wordt geïnterpreteerd.
En deze gedachtegang is allesbehalve waar.
In tegenstelling tot wat veel ondernemers denken, het kost veel tijd en energie om het bloggen uit te besteden. Verwacht dus niet dat je fulltime kan genieten van mierzoete cocktails, terwijl je in een hangmat vertoefd aan de Thaise kust.
De waarheid is:
Er zijn veel dingen waar je rekening mee moet houden:
Er komt dus meer bij kijken dan je denkt.
Wil Je Het Uitbesteden Zo Slim Mogelijk Aanpakken?
Zo. Je hebt nu een realistisch(er) beeld. Je weet dat er veel bedrijven zijn die het bloggen laten uitbesteden. En je weet ook dat het minder makkelijk is dan het in eerste instantie lijkt.
Dat gezegd hebbende:
Wanneer je interesse hebt om het bloggen uit te besteden, en je wilt dit op de best denkbare manier aanpakken, dan heb ik nog een leuk cadeautje voor je...
Via deze website kan je een GRATIS proefopdracht plaatsen. En wanneer je tevreden bent over het aangeleverde werk, dan kan je ervoor kiezen om het bloggen aan mijn uit te besteden.
Interesse? Klik simpelweg op de onderstaande blauwe link...